Dark Perle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Perle

RPG en nog veel meer.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 42. Dit aantal is bereikt op zo nov 03, 2024 2:42 am.
Meest actieve berichtenplaatsers
Perle (356)
Lost in Blue 3 I_vote_lcapLost in Blue 3 I_voting_barLost in Blue 3 I_vote_rcap 
Cubiculum Nephilia (310)
Clarady (41)

Lost in Blue 3

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Perle
Beheerder
Beheerder
Perle

Vrouw Aantal berichten : 356
Leeftijd : 35
Registration date : 11-12-08

Lost in Blue 3 Empty
BerichtOnderwerp: Lost in Blue 3   Lost in Blue 3 I_icon_minitimedo jan 08, 2009 5:13 pm

Lost in Blue 3 24144

Lost in Blue 3, is een spelletje om je poppetje laten te overleven op een onbewoond eiland.
best apart en een leuk spelletje zeker, je hebt ook nog lost in blue 1 en 2, maar dat lijk logisch genoeg natuurlijk.
Moet er wel voor waarschuwen als je dit soort spelletjes echt leuk vind dat het best verslavend is, want ik heb het spel ook erg intensief gespeelt, maar iets ging fout en met mijn kaartje dus moest ik opnieuw beginnen, waardoor ik gestopt ben.

Wat ik alleen niet begrijp is dat het als release pas in februari 2009 is terwijl ik het spel al zeker een half jaar heb (Oke, ik download ze ook. dan heb ik ze eerder dan ze uit zijn)

Wat je moet doen voornamelijk is eten verzamelen en hout, om er voor te zorgen dat jij en je medesurvivalar niet komt te overlijden.
kokosnoten, paddestoelen, bessen en andere soorten fruit.
Ook moet je er voor zorgen dat je uiteindelijk bepaalde materialen kan maken om verder te komen in het spel.
Bijvoorbeeld om een brug te maken en zo heb je nog wel meerdere dingen, zoals een vissen hengel.
Echt leuk, je moet uiteindelijk ook een speer hebben omdat je iets later in het spel een wildbeest tegen kom waar jij jezelf en je medesurvivaler moet beschermen en dat zal nog wel vaker tegen komen.

verder nog meningen of vragen?
Post maar Wink

Heb je een flashkaartje voor je ds? of een emulator op je pc. Dan kan je spel op de onderstaande link downloaden.
Lost in Blue 3 [Download]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perle.actieforum.com

Lost in Blue 3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Perle :: Games en Media :: Nintendo (Wii en DS)-
Ga naar: