Dark Perle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Perle

RPG en nog veel meer.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 6. Dit aantal is bereikt op do nov 23, 2023 2:52 am.
Meest actieve berichtenplaatsers
Perle (356)
Rune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon I_vote_lcapRune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon I_voting_barRune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon I_vote_rcap 
Cubiculum Nephilia (310)
Rune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon I_vote_lcapRune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon I_voting_barRune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon I_vote_rcap 
Clarady (41)
Rune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon I_vote_lcapRune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon I_voting_barRune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon I_vote_rcap 

 

 Rune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Perle
Beheerder
Beheerder
Perle


Vrouw Aantal berichten : 356
Leeftijd : 35
Registration date : 11-12-08

Rune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon Empty
BerichtOnderwerp: Rune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon   Rune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon I_icon_minitimedo jan 08, 2009 5:26 pm

Rune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon Rune_factory2

Rune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon, echt een super leuk spel en zeer verslavend.
Het is een spel waarbij jij een eigen boerderij krijgt, je begint als een jonge man in generatie 1.
Het doel daarvan is zo snel mogelijk een meisje te krijgen en uiteindelijk een kind te krijgen en niet te vergeten een school MOET bouwen.
Heb je dat gedaan dan ga je over naar de tweede generatie, maar het begint dus zo.

Een jonge man met geheugen verlies komt in het dorp terecht en ontmoet Mana een meisje uit het dorp.
En gaat niet wetend daar aan het werk, wanneer hij een kind heeft en school heeft gebouwd krijg je een tweede filmpje te zien.
Je krijgt dan te zien dat hij weer weet wat hij moest doen en verlaat zijn gezin met spijt maar dat hij terug zal komen wanneer hij klaar is.
Het filmpje is echt heel zielig, maar de zoon/dochter wilt dan uiteindelijk gaan uitzoeken waar zijn/haar vader is en gaat het uitzoeken...

Ik moet wel zeggen je hebt in het begin van generatie 2 niet zoveel mogelijkheden als bij generatie 1.
Je karakter moet na school om bepaalde dingen te kunnen maken, maar je moet ook een dojo, workshop en een library hebben. belangrijkste in de workshop.
Ik allemaal kloten omdat ik wel me workshop had maar geen tools, die moest je blijkbaar weer kopen bij Yue.
Daar heb ik echt lang over gedaan ik heb nu dan ook alles in me workshop staan, maar ook al heb je bepaalde lessen gevolgd en je hebt je benodigheden, wilt niet zeggen dat jij bepaalde items al kan maken.
Daar heb je weer een bepaalde skill level voor nodig, hoe hoger je leven hoe meer kans op geluk dat jij je item met succes kan maken.

Je moet uiteindelijk ook bepaalde earth runes verzamelen en samen met Barret ga je een beetje uitzoeken wat die runes inhouden. Ik heb pas me 2de eindbaas verslagen en ik heb alle groene runes al bij elkaar blauw bijna, maar de andere nog helemaal niet. Zelf moet ik het ook nog een beetje uitzoeken hoe het allemaal nog in elkaar steekt maar ik ben momenteel veel bezig met trainen, want je level is in de 2de generatie erg van belang hoe hoger je level hoe meer monsters je kan verslaan in bepaalde gebieden.
En hoe meer monsters je kan verslaan, hoe meer verschillende items je dan kan krijgen om bepaalde dingen te maken en dan heb ik het voornamelijk over Smithing op het moment.

Als je nog vragen hebt of een mening laat het horen Wink
Heb je een flashkaartje? of een emulator voor de pc? dan kan je Rune Factory 2 downloaden op de onderste link.
Rune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon [Download]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perle.actieforum.com
 
Rune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Perle :: Games en Media :: Nintendo (Wii en DS)-
Ga naar: