Dark Perle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Perle

RPG en nog veel meer.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 12. Dit aantal is bereikt op ma apr 29, 2024 7:37 pm.
Meest actieve berichtenplaatsers
Perle (356)
Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_vote_lcapVerlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_voting_barVerlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_vote_rcap 
Cubiculum Nephilia (310)
Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_vote_lcapVerlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_voting_barVerlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_vote_rcap 
Clarady (41)
Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_vote_lcapVerlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_voting_barVerlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_vote_rcap 

 

 Verlangen naar vrijheid

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende
AuteurBericht
Cubiculum Nephilia
Schildknaapje
Schildknaapje
Cubiculum Nephilia


Vrouw Aantal berichten : 310
Leeftijd : 35
Woonplaats : Hell
Registration date : 12-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 5:35 pm

Eigenlijk vindt hij het best prettig haar zo als dienstmeid te hebben. Zeker als zijn persoonlijke, want Leila had allang geprobeerd om over hem heen te hangen in de kapel. Dan zou Amaranth ook daar gebleven zijn, maar nu hij met rust is gelaten en weet dat Laetitia hem ook verder gewoon laat, zit hij liever waar niemand anders is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Perle
Beheerder
Beheerder
Perle


Vrouw Aantal berichten : 356
Leeftijd : 35
Registration date : 11-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 5:41 pm

Ze was dan ook iemand die andere liet voor wat ze waren en trouwens ze had ook geen illusies in haar hoofd dat hij haar zag staan en een crush op hem had ze niet. Al was hij erg aardig, van een prins had ze anders verwacht. Maar dat waren waarschijnlijk de vooroordelen, hij was echt erg aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perle.actieforum.com
Cubiculum Nephilia
Schildknaapje
Schildknaapje
Cubiculum Nephilia


Vrouw Aantal berichten : 310
Leeftijd : 35
Woonplaats : Hell
Registration date : 12-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 5:42 pm

Hij hoopt eigenlijk dat die speciale doorgang die hij zoekt in de tuin zit verstopt en hoopt zo dus ook dat zij die vindt, tijdens haar gestruin door de tuin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Perle
Beheerder
Beheerder
Perle


Vrouw Aantal berichten : 356
Leeftijd : 35
Registration date : 11-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 5:46 pm

Ze ging met haar hand over de muren en keek voor ongelijkheden of losse stenen. Als ze er niks vond doorzocht ze de grond goed. Ze vond een ring trok eraan maar ze kreeg deze nog geen centimeter omhoog, ze liep naar de prins. "Ik heb een ring gevonden vast aan een mogelijke luik, het zit in de struiken."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perle.actieforum.com
Cubiculum Nephilia
Schildknaapje
Schildknaapje
Cubiculum Nephilia


Vrouw Aantal berichten : 310
Leeftijd : 35
Woonplaats : Hell
Registration date : 12-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 5:48 pm

Met een ruk kijkt Amaranth op van zijn boek.
"Werkelijk?" Hij heeft nooit eerder een kans gezien om in de struiken te gaan zoeken. Daar zou Leila enkel vreemde ideeën van krijgen. Hij klapt zijn boek dicht en legt deze neer. "Kan je me de plek wijzen?" vraagt hij, terwijl hij opstaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Perle
Beheerder
Beheerder
Perle


Vrouw Aantal berichten : 356
Leeftijd : 35
Registration date : 11-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 5:50 pm

Ze liep terug naar waar ze de ring had gevonden en wees het aan "Daar.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perle.actieforum.com
Cubiculum Nephilia
Schildknaapje
Schildknaapje
Cubiculum Nephilia


Vrouw Aantal berichten : 310
Leeftijd : 35
Woonplaats : Hell
Registration date : 12-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 5:54 pm

Amaranth komt naast haar staan en bukt even. Hij neemt de ring ferm beet, spant zijn spieren aan en trekt er dan aan. Het voelt zwaar, maar toch geeft het luik iets mee. Wetend dat het dus wel open kan, laat Amaranth het luik weer dichtzakken.
"Dit ga ik vannacht beter uitzoeken. Nu zal het teveel opvallen." Hij kijkt even opij naar Laetitia. "Als dit de correcte doorgang is, dan ben je na vannacht weer vrij." En ik ook! Denkt hij er dolgelukkig achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Perle
Beheerder
Beheerder
Perle


Vrouw Aantal berichten : 356
Leeftijd : 35
Registration date : 11-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 5:56 pm

"En dan ben jij eindelijk vrij.." Glimlacht ze lichtjes, ze vond dat hij dat wel verdient had na die zware jaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perle.actieforum.com
Cubiculum Nephilia
Schildknaapje
Schildknaapje
Cubiculum Nephilia


Vrouw Aantal berichten : 310
Leeftijd : 35
Woonplaats : Hell
Registration date : 12-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 5:59 pm

"Dat zeker. Als ik uit handen van de soldaten weet te blijven. Ik ben er zeker van dat mijn ouders mij niet zomaar laten verdwijnen. Gelukkig weten mensen buiten deze muren niet geheel goed hoe ik eruit zie. Dat geeft mij een kleine voorsprong. Voor nu moet ik nog echter doen alsof ik mijn taken doe." Hij trekt een gezicht en loopt terug naar de boom om verder te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Perle
Beheerder
Beheerder
Perle


Vrouw Aantal berichten : 356
Leeftijd : 35
Registration date : 11-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 6:01 pm

Ze klopte haar handen even af. En ging bij de prins zitten en uiteindelijk ging ze liggen op haar rug..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perle.actieforum.com
Cubiculum Nephilia
Schildknaapje
Schildknaapje
Cubiculum Nephilia


Vrouw Aantal berichten : 310
Leeftijd : 35
Woonplaats : Hell
Registration date : 12-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 6:06 pm

Als Laetitia dat doet, kijkt Amaranth even naar haar opzij. Zijn blik glijdt over haar lichaam, maar blijft dan netjes hangen op haar gezicht.
"Zou je wel zo blijven liggen?" vraagt hij met een licht plagende ondertoon. De uitsnede bij de hals is namelijk zo dat haar boezem nu half wordt getoond. Uit beleefdheid gaat hij verder lezen, maar vindt wel dat ze er mooi uitziet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Perle
Beheerder
Beheerder
Perle


Vrouw Aantal berichten : 356
Leeftijd : 35
Registration date : 11-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 6:09 pm

Ze grijnst licht als ze even naar hem opkijkt, alhoewel ze netjes bij haar benen lag. "Tuurlijk waarom niet?" Zei ze met een lichte plagende toon..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perle.actieforum.com
Cubiculum Nephilia
Schildknaapje
Schildknaapje
Cubiculum Nephilia


Vrouw Aantal berichten : 310
Leeftijd : 35
Woonplaats : Hell
Registration date : 12-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 6:10 pm

"Hmn.. Je toont nogal. Maar als je mijn vader graag wilt lokken, blijf dan vooral zo liggen." Er lijkt een glimlacht rond zijn lippen te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Perle
Beheerder
Beheerder
Perle


Vrouw Aantal berichten : 356
Leeftijd : 35
Registration date : 11-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 6:11 pm

Gaat dan maar weer overeind zitten, dat was niet bepaald de bedoeling. Keek even naar de prins met zijn glimlach op zijn lippen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perle.actieforum.com
Cubiculum Nephilia
Schildknaapje
Schildknaapje
Cubiculum Nephilia


Vrouw Aantal berichten : 310
Leeftijd : 35
Woonplaats : Hell
Registration date : 12-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 6:15 pm

Hij kijkt even terug.
"Toch maar rechtop zitten? Vond je het dan geen leuk idee om te horen dat mijn vader wel wat zou willen?" vraagt hij op plagende toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Perle
Beheerder
Beheerder
Perle


Vrouw Aantal berichten : 356
Leeftijd : 35
Registration date : 11-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 6:18 pm

"N-nee niet bepaald een prettig idee..."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perle.actieforum.com
Cubiculum Nephilia
Schildknaapje
Schildknaapje
Cubiculum Nephilia


Vrouw Aantal berichten : 310
Leeftijd : 35
Woonplaats : Hell
Registration date : 12-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 6:19 pm

De verandering in haar stem is duidelijk merkbaar.
"Rustig maar. Zolang je netjes je taken doet, dan heeft mijn vader geen reden om je 'bij te leren'. En zo wel, dan zorg ik er wel voor dat, dat niet zal gebeuren," probeert Amaranth Laetitia gerust te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Perle
Beheerder
Beheerder
Perle


Vrouw Aantal berichten : 356
Leeftijd : 35
Registration date : 11-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 6:21 pm

"Dankje Amarant.." Hij wist haar wel weer gerust te stellen, al had ze er nog niet bepaald een fijn gevoel bij.. "Is het al vaker voorgekomen?.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perle.actieforum.com
Cubiculum Nephilia
Schildknaapje
Schildknaapje
Cubiculum Nephilia


Vrouw Aantal berichten : 310
Leeftijd : 35
Woonplaats : Hell
Registration date : 12-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 6:26 pm

Zuchtend sluit hij het boek weer.
"Ja, helaas wel. Toen ik jonger was heb ik het twee keer gezien. Het was niet bepaald een prettig beeld. Daarna heb ik het niet meer gezien, maar wel gemerkt aan enkele meiden. Naar mijn idee doet mijn moeder alsof er niets aan de hand is, maar ik weet zeker dat zij het ook weet en dat het haar niet lekker zit. Maar mijn vader is de koning en daar kan zij niets aan doen." Eventjes richt Amaranth zijn blik op de lucht. "Ik heb, sinds ik de kracht ervoor had, geprobeerd om meiden ertegen te beschermen. Vooral nieuwe meiden. Zo ook Leila. Zij was eerst nogal brutaal enzo. Nog steeds wel, maar ze gedraagt zich al steeds beter. Ik vrees enkel dat juist omdat ik haar ertegen heb beschermd, dat zij mij ziet als iemand die het liever zelf met haar zou doen, in plaats van mijn vader. Ik ben enkel zo niet. Ik vind het walgelijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Perle
Beheerder
Beheerder
Perle


Vrouw Aantal berichten : 356
Leeftijd : 35
Registration date : 11-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 6:32 pm

Het stelde haar dan ook gerust dat hij niet zo was als zijn vader maar dat wist ze voor groot en deels al. Dat was ook wel aan hem zelf te merken. Ze hoopte alleen dat zijn vader haar spaarde of wat dan ook en dat ze hem niet alleen tegen kwam..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perle.actieforum.com
Cubiculum Nephilia
Schildknaapje
Schildknaapje
Cubiculum Nephilia


Vrouw Aantal berichten : 310
Leeftijd : 35
Woonplaats : Hell
Registration date : 12-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 6:34 pm

Langzaam richt hij zijn blik weer op Laetitia.
"jij hoeft hier nog maar een dagje te zijn. Dat houdt je wel vol." Amaranth probeert bemoedigend naar haar te glimlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Perle
Beheerder
Beheerder
Perle


Vrouw Aantal berichten : 356
Leeftijd : 35
Registration date : 11-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 6:36 pm

"Je hebt gelijk..." Ze glimlachte weer
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perle.actieforum.com
Cubiculum Nephilia
Schildknaapje
Schildknaapje
Cubiculum Nephilia


Vrouw Aantal berichten : 310
Leeftijd : 35
Woonplaats : Hell
Registration date : 12-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 6:39 pm

Even knikt hij naar haar en opent dan zijn boek weer. Hij heeft nog vier hoofdstukken om te lezen, helaas voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Perle
Beheerder
Beheerder
Perle


Vrouw Aantal berichten : 356
Leeftijd : 35
Registration date : 11-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 6:43 pm

Ze ging maar tegen de dichtbij zijnde boom aan zitten en sloot haar ogen even..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perle.actieforum.com
Cubiculum Nephilia
Schildknaapje
Schildknaapje
Cubiculum Nephilia


Vrouw Aantal berichten : 310
Leeftijd : 35
Woonplaats : Hell
Registration date : 12-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 6:45 pm

Hij laat haar maar zo rustig zitten. Hij wilt haar niet nog meer zorgen aanpraten dan hij wellicht al heeft gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Perle
Beheerder
Beheerder
Perle


Vrouw Aantal berichten : 356
Leeftijd : 35
Registration date : 11-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 6:52 pm

Ze was in gedachten gezonken en had helemaal geen besef van tijd meer..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perle.actieforum.com
Cubiculum Nephilia
Schildknaapje
Schildknaapje
Cubiculum Nephilia


Vrouw Aantal berichten : 310
Leeftijd : 35
Woonplaats : Hell
Registration date : 12-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 6:54 pm

Hijzelf is nogal in het verhaal verdiept. Ondanks dat het uit de kapel komt, is het een keer een interessant boek. Hij leest zelfs verder dan hoofdstuk zes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Perle
Beheerder
Beheerder
Perle


Vrouw Aantal berichten : 356
Leeftijd : 35
Registration date : 11-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 7:05 pm

En zo werd de tijd al helemaal vergeten..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perle.actieforum.com
Cubiculum Nephilia
Schildknaapje
Schildknaapje
Cubiculum Nephilia


Vrouw Aantal berichten : 310
Leeftijd : 35
Woonplaats : Hell
Registration date : 12-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 7:24 pm

Tot een schaduw over hen beiden heen valt. Rustig kijkt Amaranth op.
"Vader.. Wat is er?" vraagt hij zo neutraal mogelijk.
"Jij. Jij hoorde allang bij het zwaardvechten te zijn," antwoordt de koning. Hij kijkt even naar Laetitia, voornamelijk richting haar boezem en probeert te bedenken of hij haar kan straffen.
"Ik moest nog lezen van Vader William, dus dat ben ik aan het doen."
"Hmpf, wat kan mij het nou schelen wat Vader William wil?" moppert de koning.
Terug naar boven Ga naar beneden
Perle
Beheerder
Beheerder
Perle


Vrouw Aantal berichten : 356
Leeftijd : 35
Registration date : 11-12-08

Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitimevr dec 26, 2008 7:27 pm

Toen de stem van de koning tot haar door drong ging ze gauw staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perle.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verlangen naar vrijheid   Verlangen naar vrijheid - Pagina 6 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verlangen naar vrijheid
Terug naar boven 
Pagina 6 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Perle :: RPG's :: Middeleeuws (Realistisch)-
Ga naar: